آندیاآندیا، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

آندیا نفس بابا و مامان

مامان جون حالش بد شد

1391/11/6 0:32
نویسنده : بابا و مامان
1,383 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عمرم 

 الهی فدات بشم چقد مامان جونو دوس داری امروز بعدازظهر اومد خونمون خیلی هم سر حال همیشه تا می بینیش بال در میاری امروز هم مثل همیشه از دیدنش کلی خوشحال شدی .چقد با هم بازی کردین ولی نمیدونم یحو چی شد حالش بد شد داشت خفه می شد صورتش سیاه شد قربونت برم مادر خیلی ترسوندیم سریع یه لیوان آب اوردم بهتر شد ولی میگفت از سینه به بالا آتیش گرفتم بعد بدنش شروع کرد به خارش سریع زنگ زدم دایی اومد بردیمش بیمارستان دوتا آمپول براش نوشت گفت حساسیت 

بعد از تزریق آمپولا حالش بدتر شد اصلا افتاد. سریع براش اکسیژن وصل کردن و یه سرم بعد از تقریبا ده دقیقه بهتر شد الهی من فدای هر دوتون بشم وقتی دکتر مامان جون و معاینه میکرد شما می ترسیدی جیغ میزدی خیلی بیقراری میکردی بابابزرگ گفت بزار ببرمش خونه ولی شما راضی نشدی که بری مجبور شدم خودم بیام بزارمت خونه و زود برگشتم .

عزیزم امروز روز خیلی بدی بود دعا میکنم همه مادرای دنیا همیشه صحیح و سالم باشن 

مادر عزیزم دوست دارم خدا نکنه یه تار مو از سرت کم بشه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نیم وجبی
7 بهمن 91 0:54
بلا دوره عزیزم واقعا ناراحت شدم خیلی وحشتناک بوده قربون آندیای مهربون که انقد مامان بزرگشو دوس داره
مرجان مامان آران
7 بهمن 91 11:43
اخیییی عزیزم ایشالا همیشه صحیح و سلامت باشن
مامان ترنم کوچولو
11 بهمن 91 10:00
انشالله همیشه سلامت باشن و سایشون بالا سرتون. خدارو شکر به خیر گذشت با عکسای جشن قدم آآآآآآآآآپیم
مهسا
11 بهمن 91 12:22
سلام آنديا جونم انشاا... مامان جوني خيلي زود خوب ميشه فداي نازگلم بشم من بوسسس
عسل و غزل
13 بهمن 91 1:49
آخی حالا بهتر شده عزیزم؟ چی به مامانت گذشته و چی به تو گذشته گلم انشالا خطر رفع شده
مامان یاشار
14 بهمن 91 20:43
الهی آمین. ایشالا مامان جون شما هم همیشه سلامت باشن و سایشون بالا سرتون.
مرجان مامان آران
17 بهمن 91 18:16
سلام مامانی ما اپ کردیمممممممممم
مرجان مامان آران
20 بهمن 91 16:45
ممنون عزیزم مرسی از مهربونیت
مامانی درسا
29 بهمن 91 3:55
انشااالله که بزودی مامانت حالش خوب خوب شه عزیزم ..... دخترکیمو ببوس