آندیاآندیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

آندیا نفس بابا و مامان

خانه تکانی

1391/12/20 6:46
نویسنده : بابا و مامان
1,009 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماهههههههههههههههم

 

دختر نازم چند روزی هست که دارم خونه رو تمیز میکنم البته با کمک شما و آقای پدر که بعضی وقتا به بهانه کمردرد از زیر بعضی کارا در میره

قربون دختریم برم که با مامان همکاری میکنه (البته بجز بعضی وقتا )هر کاری میکنم شما هم آروم آروم دنبالم راه میفتی

فرشامونو بردیم خونه بابا بزرگ شستیم با کمک عمه ها دستشون درد نکنه خیلی زحمت کشیدن شما هم ماشالا تو خونه نمیموندی همش تو حیاط بودی کمک مامان فرش شستی عکسا شو گذاشتم پایین مطلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مرجان مامان آران
13 اسفند 91 13:51
افرین دختر خوشگلمون خانومم شده کمک میکنهه
مامانی درسا
15 اسفند 91 3:26
مامانی خدا قوت خسته نباشی عزیزم ....... دختری و آقای پدر زیر کار در رو شماها هم خسته نباشی البته عمه جونی ها رو از قلم نذاریم ...... مامانش حالا دخترم کمک میکنه یا کار زیاد کنه ؟؟؟؟؟
مامان سونیا
15 اسفند 91 9:57
افرین به این دخمل ناز و زحمتکش که کمک مامان خونه تکونی میکنه
عمه جونی
16 اسفند 91 15:15
سلام عزیزم نمونه کارا تو ادامه مطلب نمونه کار هست روی ادامه مطلب کلیک کنین رمز نداره عزیزم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
17 اسفند 91 23:38
ایشالا به سلامتی. قربون آندیا جونمم برم که پا به پای بزرگترا خونه تکونی کرده.
مهسا
18 اسفند 91 13:34
خسته نباشید
فدای آندیا جون بشم من ماشاا.... برا خودش خانمی شده عزیزم


مرسی
خدا نکنه خاله .اره ماشالا بزرگ شده تو تمام کارا بهم کمک کرد
maman taraneh
20 اسفند 91 0:33
به به چه خانمی شده ...مراقبش باش دور از جون سرما نخوره


اره ماشالا بزرگ شدم به مامانم کمک میکنم
مامان سونیا
20 اسفند 91 9:48
ای جانم به این کوچولوی کدبانو چه کمکی میکنه به مامان قربون اون دستهای کوچولوت برم من با اون فرچه کشیدنت


اره خاله جون کلی به مامانم کمک کردم
خاله از طرف من سونیا جون و ببوس