آندیاآندیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

آندیا نفس بابا و مامان

مدرسه بابا ،مروارید هفتم

1391/12/22 9:26
نویسنده : بابا و مامان
1,235 بازدید
اشتراک گذاری

قربون دخترک با احساس و مهربونم برم که امروز با بابایی رفتی  مدرسه فکر کنم خیلی هم بهت خوش گذشته بود

بابا از شنبه تا دوشنبه هم صبح میره مدرسه هم بعدازظهر ، کارش هم تو مدرسه (معاونت فناوری دبیرستان دخترانه )به خاطر همین خیلی اذیت میشی تا میاد خونه کلی بابا ، بابا میکنی امروز بعدازظهر ساعت 5/2بود اومد خونه کار داشت میخواست زود بره ولی شما دختر شیطون مگه از بغلش پایین مییومدی هر بهانه ای میاوردیم نه میگفتی خلاصه بابایی گفت آمادش کن ببرمش تعجب کردم گفت جدی میگم الهی فدات بشم که انقد خوشحال شدی خودت سعی میکردی لباس بپوشی ...رفتی و برا منم بای بای کردی نیم ساعت بعد زنگ زدم که از آندیا جونم چه خبر بابایی گفت تو دفتر خانم هاست

ساعت 5 بود که اومدید خونه  پریدی بغلم و گفتی مامانم الهی مامان فدات بشه عزیزم البته عمو احمد هم بود بابا شروع کرد تعریف کردن که خیلی بهت خوش گذشته گفت اولش خیلی آروم نشستی رو صندلی بدون هیچ حرفی همکارا پرسیدن آندیا خانم همیشه انقد ساکته ،وقتی یکم آشنا شدی بدو بدو همه کلاسا رو میرفتی ،بجه ها بردنت بوفه برات کیک گرفتن

چند روز پیش ازم مم خواستی دستم بند بود خواستم یه لحظه صبر کنی ولی خانم گلم صبر نکردی و گریه کردی یهو دیدم یه دندون خوشگل دیگه داری در میاری انقد خوشحال شدم که یادم رفت چی خواستی شما همش گریه میکردی منم دندونتو نگاه میکردم بعد به خودم اومدم که واااااااای دختر شیرینم داره گریه میکنه زود بغلت کردم. دورت بگردم اخه مامان جان مدتی بود با خودم فکر میکردم میگفتم که چرا تو دندون ششم موندی به خاطر این بود که خیلی خوشحال شدم جیگرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامانی درسا
22 اسفند 91 3:11
ای جوونم دختری مدرسه رو ....... عزیزم مروارید هفت مبارک باشه درسایی که هنوز رو ششیمی مونده ........ هوارتا میبوست عزیزم


ممنون از محبتت ،ایشالا درسای گلمون هم بقیه مرواریداش در میان..بوس برا درساجان
مرجان مامان آران
22 اسفند 91 10:13
اخییییی چه خوب پس با بابییی مدرسه هم رفتتتت
دندون خوشگلت مبارک عسل خانوممممممممم


مهسا
22 اسفند 91 22:06
قربونت برم من آندیا جون مدرسه خوب بود می بوسم روی ماهت رو گل خوشگل من بوسسسسسسسسسسسسسس


خدا نکنه خاله جون ،اره خوش گذشته بود ما هم شما رو میبوسیم مهسا جونم
مامان سانلی
23 اسفند 91 18:49
سلام دوست خوبم..سلام به اندیای عسل........
خسته نباشید با این خونه تکونی طاقت فرسا
مرواریت مبارک عزیز خاله..
بوسسسسسسسسس


سلام ممنون سانلی جون و ببوس
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
24 اسفند 91 22:47
آندیا جونم خاله اگه جای روشای من بودی چه کار میکردی؟باباییش صبح میره شب ساعت 9 10 میاد.
آندیا جونم دندون نو هم مبارک باشه خاله جون.


روشا جونم ایشالا باباجونت هر جا که هست سلامت باشن ،دوستون دارم ممنون
مامانی درسا
26 اسفند 91 2:59
من عاشق این عکس پشت ثابتم ....آپ بودم هی اومدم ببوس کردم و رفتم


ممنون ازتون خاله مهربون درسا جون وببوس
مامان یاشار
27 اسفند 91 17:17
مبارک باشه مروارید جدید دخملی. سال نو هم پیشاپیش مبارک خانومی


ممنون . سال نو شما هم مبارک
مامان الیناجونی
28 اسفند 91 18:01
سلام عزیزم سال نو پیشاپیش مبارک امیدوارم چه افسانه ی زیبایی... زیباتر از واقعیت .. راستی مگر هر شخصی احساس نمیکند که نخستین روز بهار گویی نخستین روز آفرینش است؟ نوروز مبارک
مهسا
28 اسفند 91 23:48
دوقدم مانده به خندیدن برگ. یک نفس مانده به ذوق گل سرخ. چشم درچشم بهاری دیگر…. تحفه ای ندارم که کنم هدیه تان. یک سبدعاطفه دارم همه ارزانیتان… نوروز مبارک
نیلوفر
29 اسفند 91 1:46
______¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤---------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤-------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------¤¤¤ __¤¤¤¤¤--------------سلامی به گرمی خورشید---------------¤¤¤ _ ¤¤¤--¤¤¤------------------------------------------------------------¤¤¤ ¤¤¤------------------------------------------------------------------------¤¤¤ ¤¤¤--در سراشیبی که نامش زندکیست------------------------------¤¤¤ ¤¤¤------باهمه بیگانگیها میروم------------------------------------------¤¤¤ ¤¤¤----------در سکوت سرد غمگین زمان------------------------------¤¤¤ ¤¤¤--------------بی هدف بی یار و تنها میروم------------------------¤¤¤ _¤¤¤----------------در سراشیبی که نامش زندگیست------------¤¤¤ __¤¤¤------------------می روم شاید که در دشت بزرگ--------¤¤¤ ____¤¤¤-------------------باز یابم آنچه را گم کرده ام--------¤¤¤ ______¤¤¤------------------موفق باشی-----------------¤¤¤ _________¤¤¤------پیشاپیش نوروز---------¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤--مبارک باد--¤¤¤¤¤¤ _____________¤¤¤--------------------------¤¤¤ ________________¤¤¤-------بای-----¤¤¤
عمه ي آتنا
29 اسفند 91 22:12
بهار را به تو تبريك نمي گويم... تو را به بهار تبريك مي گويم... تو از هر بهار براي من ارزنده تري... بهارت پيشاپيش مبارك:
مامان رومینا
13 فروردین 92 1:01
سلام خانمی.سال نوت مبارک.امیدورام سالی پر از شادی و سلامتی باشه واست.منو بخاطر تاخیرم ببخش نتمون تازه وصل شدهماشالا چقدر خانم شده.چه جالب رومینا هم تو دندون ششم مونده بود ولی یهو هفتمی در اومد و بعدشم هشتمی