آندیاآندیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

آندیا نفس بابا و مامان

پدر

1392/3/3 1:40
نویسنده : بابا و مامان
1,704 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر که باشی میدونی اولین عشق زندگیت پدرته
دختر که باشی محکم ترین پناهگاه دنیا آغوش گرم پدرته
مردونه ترین دستی رو که میتونی تو دستت بگیری و از هیچی نترسی دستای گرم و مهربون پدرته
باید دختر باشی تا بفهمی
====================
باباجون عاشقتم

 

 

همسر عزیزم

نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را

نمی دانم که حس کردی سکوتم را

ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم

وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم

عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود

روز مرد مبارک

 

 
پسندها (5)

نظرات (36)

مامان الیناجونی
3 خرداد 92 11:44
خیلی زیبا بود امیدوارم سایه شون همیشه بالای سرتون باشه و روزهای خوبی رودرکنارهم تجربه کنید


ممنون خاله ی گلم شما لطف دارین .انشالا سایه بابای الینا جونی هم همیشه بالای سرتون باشه
♥ نیم وجبی ♥
3 خرداد 92 12:19
تبریک میگم
انشاالله که سایه پدر وهمسرتون بالا سرتون باشه


ممنونم گلم شما هم همچنین
مامان ایمان
3 خرداد 92 17:23
سلام روزپدربر همه با باهای مهربون مبارککککککککککککککککک


مرسی خاله جونم
مهسا
3 خرداد 92 21:16
عیدتون مبارک
روز پدر رو به بابایی آندیا جونم تبریک می گم


عید شمام مبارک گلم
مرجان مامان آران
4 خرداد 92 2:49
روز پدر مباركككككككككككك
19 ماهگيتم مبارك عزيزممممممم


مرسی خاله جونییییییییی
مامان سونیا
4 خرداد 92 7:40
عید شما و روز مرد بر بابایی مهربون مبارک


همچنین عید شما هم مبارک گلم
نیلوفر
4 خرداد 92 23:11
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم
که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی
یادت نمیرود باید عاشقی کنی
کاش من اینگونه عاشق بودم .....


زیبا بود مرسی
مریم مامان ستایش
22 خرداد 92 2:51
ای جونم ماشالله چقد خانوم شدی عروسک..عکست خیلی نازه عسییییییسم..بوس
مامان الیناجونی
23 خرداد 92 18:43
سلام خوبید چرا نیستید امیدوارم هر کجا که هستید خوش سلامت باشید
مامان الیناجونی
5 تیر 92 15:11
سلام دوست گلم الینا تو جشنواره تابستانی شرکت کرده اگه لطف کنی کد 169 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی خیلی ممنون میشم
♥ نیم وجبی ♥
5 تیر 92 16:30
ما با 2 پست جدید آپیم و منتظر حضور گرمتون
♥متین من♥
11 تیر 92 1:33
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده بیا وبلاگم عکسشو ببین اگه دوس داشتی میخوای بهش رای بدی لطفا: کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین یه دنیا ممنونم ..
مرجان مامان اران
20 تیر 92 11:51
کجایی خانوم نیستیییییییییییی
سودابه
26 تیر 92 1:02
سلام میوه دلم محمد متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اما من قبلا با همراهم به بچه های دیگه رای دادم لطفا به نوه گلم رای بدید با ارسال کد 683 به شماره 20008080200قبلا از رای شما سپاسگزارم
محراب و مليكا
7 مرداد 92 9:14
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
مامانی درسا
17 مرداد 92 2:26
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است. پیشاپیش عیدتون مبارک
maman taraneh
5 شهریور 92 17:53
نمیخوایی اپ کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهسا
16 شهریور 92 16:35
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک
♥ نیم وجبی ♥
23 شهریور 92 14:57
آپم
فاطمه مامان الینا جونی
27 شهریور 92 15:05
سلام خوبید چرا نیستید بابا یه عکس جدید از دخملی نازمون بزار باز برو تا دو ماه دیگه به همینم راضی هستیم بخدا دلمون تنگید دیگه
بابا و مامان
پاسخ
سلام الان امدیم 😍
نگین مامان رادین
13 مهر 92 19:20
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$ ________$$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$ _____________$$$ ______________$ آپم و منتظر نیم نگاهی حتی گذرا ......
مامانی درسا
16 مهر 92 2:27
کجایین شما دلمون واستون یه ذره شده ای بابا رفتین دیگه نیومدین ..... یه خبری یه ندایی از خودتون بهمون بدین ... نگرانتونیم
بابا و مامان
پاسخ
سلام عزیزم الان برگشتیم
عمه ی آتنا
16 مهر 92 11:09
این خنده هایی که طعم عسل می دهند و قلب آسمان را آب می کنند ، ای کاش همیشه در چهره هایتان باقی بمانند ! روز کودک مبارک . . . آندیا کوچولو روزت مبارک
نگین مامان رادین
16 مهر 92 18:34
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم روزت مبارک فرشته ی کوچولوی دوست داشتنی
مامانی درسا
28 مهر 92 1:30
عزیز دلم دختر خوشگلم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه همیشه در پناه حق سلامت باشی و شاد ..... 120 ساله شی آندیا گلی
عمه ِ آتنا
28 مهر 92 12:54
تولدت مبارککککککک خانوم طلااااا
سودابه
12 آبان 92 9:31
سلام .دلم پوسید بس که کنج خونه وبم کز کردم و منتظر حضور دخملیام شدم تا خبری از نی نی هاشون بدن بهم.این شد که گیوه ام رو ورکشیدم و چادر و چاقچور کردم تا یکی یکی به همتون سر بزنم ببینم سلامت هستین الحمدالله؟میدونین قراره برم پام رو جراحی کنم گفتم قبلش یه دیداری تازه کرده باشم و حلال واری بطلبم.خوب خدارو شکر که شما سرتون گرمه وسلامتین.زنده باشین
مرجان مامان آران و باران
24 آذر 92 10:29
دلمون براتون تنگ شده عزیزمممممممممم خصوصی
اسماباژگون
24 آذر 92 12:45
سلام خدا براتون نگهش دارههه اگر دوست داشتید به اینجا سر بزنید: سایت داریوش فرضیایی(عموپورنگ) http://farziaee.ir/?page_id=5249
مامانی درسا
29 آذر 92 11:38
هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=f65f3d54d83d295974e29e82096b8ef4
الهه مامان روشا جون
12 دی 92 23:37
سلام مامانی. خوبید؟آندیا جونم خوبه این مدت که نبودیم دلمون خیلی برلتون تنگ شده بود.الان که اومدم اینجا میبینم شما هم خیلی وقته آپ نکردید.امیدوارم حالتون خوب باشه و موفق باشید. اندیای گلم رو بوسه بارون کن.
نیم وجبی
25 اسفند 92 19:43
سلام دوستم .. ما دوباره برگشتیم ،، خوشحال میشم قدم رو چشممون بذارین ..
مامانی درسا
4 فروردین 93 12:08
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . . نوروزت مبارک و بهارت گلباران دوست من
مامان سودابه
8 خرداد 93 0:16
سلام تند زود سریع یک عکس جدید از آندیا می خوام ببینم این بچه روز به روز قیافه اش نصبت به روز اول تغییر میکنه.دلم میخواد ببینم حالا چقدر خوشمل شده خوووووو
تاپ
10 اسفند 93 18:36
برایه خرید تاپ هایه خوشگل پسرانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
خورشید مامانی لیلیا
13 اردیبهشت 95 17:38
سلام مامانی..ماشالله چه دخی خوووشگلی! مخصوصا عکس های خوووشگلش!! عشقتووووون متداووووم