آندیاآندیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

آندیا نفس بابا و مامان

علاقه مندی های جوجو طلا

1391/3/2 1:56
نویسنده : بابا و مامان
655 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام گل من روزها از پی هم میگذرن و تو گل من هر روز بزرگتر و باهوش تر از روز قبل میشی و من کاملا این رو حس میکنم ،این روزها از صبح که بیدار میشی صبح تو با لبخند نازت آغاز میکنی دوس داری همش یه نفر بهات بازی کنه با ددددددد ... ب ب ب ب ب  گفتنای شیرینت حسابی حالمونو جا میاری .   امروز دقیقا شما ماه و منو عشقمروز داری میخوام از علاقه مندی هات بگم :

اول از همه عاشق مامانتی  ... خانم گلم منم عاشق شمام ...

            عاشق صدای گنجشکی044.gif تا صداشونو می شنوی زود تو حیاط و نگاه میکنی منم     میبرمت میشینیم تو حیاط نگاشون میکنیم با صدای جیک جیک کردن اونا منو نگاه میکنی و می خندی ...

عاشق کنترل تلویزیون ،موبایل ،ساعت ،تسبیح ،مارک لباس ،عروسکت آقا موشی ،هر کدوم از اینا تا گیرت می افته زود داخل دهن مبارکت میکنی ...

تا هرکی بوست میکنه یا بهات حرف میزنه دوس داری موهاشو بگیری. بیشتر از همه وقتی داری شیر میخوری 

...دوس داری موهای مامان و بگیری

         ماشین لباسشویی که روشنه با تعجب همش نگاش میکنی برا مدت زیادی خیره میشی  ناز گلم پیش خودت چی فکر میکنی ...

             وقتی بغلمی بابای رو که میبینی میخندی    خندت نشانه بازیه اخه بابا بدو بدو میاد برات ادا در میاره شما هم همچین میخندی و سرتو میزاری رو شونم یعنی خودتو قایم کردی الههههههی مادر دورت بگرده ...

      عاشق کامپیوتر و لب تابی دوس داری با دکمه هاشون بازی کنی تا روشن میشن بدو بدو خودتو میرسونی اگه از اونجا دورت کنم جیغ میکشی .بخاطر همین بیشتر وقتا که خوابی روشن میکنیم  

      عزیزدلم چقد از آهنگ مهرنوش (توکه چشمات )خوشت میاد هر وقت کار دارم برات روشن میکنم شما هم به دقت گوش میدی و نگاه میکنی ...

عسلم زیاد هست بازم برات مینویسم دوشت دارم عاشقتم...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان رومینا
1 خرداد 91 22:57
آخی گلیه ناز.نمیدونم این کوچولوها تو کنترل و اپتاپ چی میبینن که همشون این وسایلو دوس دارن.خدا حفظش کنه این فسقلیه عزیزو
مامان روشا
2 خرداد 91 1:38
ای خدا دقیقاعلاقه هاش مثل روشای منه. خدا واست نگه داره مامانی این دخمل خوشگل رو
مامان پریسا
3 خرداد 91 17:11
چه با نمک. بچهها همه کپی هم هستن . یاد چند ماه قبل پریسا افتادم. خیلی ناززززززززی آندیا خانم
مهسا
3 خرداد 91 22:05
قربونش برم من ماشاا... به خوشگل خانوم روز به روز شیرین ودوست داشتنی تر میشه می بوسمت عسل خاله
مهسا
4 خرداد 91 10:23
قربونش برم من می بوسمت عسل خاله
عسل و غزل
10 خرداد 91 2:02
آپم بدو بیا
الهه مامان یسنا
10 خرداد 91 10:32
قربون این دختر ناز. چه جالب یسنا هم عاشق این آهنگ مهرنوش بود همسن آندیا که بود تا صداش رو میشنید هرجای خونه بود خودش رو به زحمت میرسوند تا نگاه کنه
الهه مامان یسنا
11 خرداد 91 10:17
سلام دوست خوبم یسنا تو مسابقه نی نی و شکلک شرکت کرده دوست داشتین برین به این آدرس و بهش رأی بدین http://noruz1391.niniweblog.com/post865.php
مسافران آسمانی
11 خرداد 91 10:22
چرا هیچکدوم از کامنتای من نیست...؟؟؟ خصوصی برات رمز گذاشتم عزیزم...
عسل و غزل
13 خرداد 91 1:20
دخمل کوشولوی من قربون خوشمزگیات عزیزم
عسل و غزل
13 خرداد 91 1:21
ممنون که به ما سر میزنید و ما رو از کامنتای پر مهرتون بی بهره نمیگذارید
مامانی درسا
19 خرداد 91 1:56
سلام عزیزم مرسی از رایت گلم ..... چرا آندیا رو توی مسابقه بابایی دوست دارم شرکت نمیدی البته باید عجله کنی چون تا فردا وقت هست یه عکس به همین پستت اضافه گن و بفرست ....... راستی منظورم پست تبریک روز پدره ..... اون پست واسم باز نشد کامنت بذارم ..... دختری مو ببوس
انیس کوشولو (✿◠‿◠)
19 خرداد 91 23:06
ماشاا.........با نمک مامانی مامانیش پس چرا ما رو نلینکیدید اگه تمایل داشتید به این اسم لینک کنید انیس کوشولو (✿◠‿◠) شما که خیلی وقته لینک دوستداشتنی مایید