آندیاآندیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

آندیا نفس بابا و مامان

بدون عنوان

1391/1/28 1:06
نویسنده : بابا و مامان
495 بازدید
اشتراک گذاری

نفس جان فردا 6ماهت تموم میشه از یه طرف خوشحالم از طرف دیگه برا واکسن فردات میترسم چند روزه همش به این فکر میکنم که نکنه واکسنت درد داشته باشه یا نکنه تب کنی و هزار فکر دیگه .

الهههههههههی فدات بشم دختر ناناسم تماااااااااااام دنیای من و بابای

ناز گلم الان ساعت 1 نصف شبه ولی شما هنوز نخوابیدی تازه داری با اسباب بازییات بازی میکنی من که گیج خواب شدم بابا جونت هم خسته بود نیم ساعتی هست خوابیده .عروسک مامان امروز هم نمیدونم چت بود درست و حسابی نخوابیدی قربون بازی گوشیهات برم که داری شیطون میشی.دوشت دارم خانمم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی درسا
28 فروردین 91 1:42
مامانی نمیخوام بترسونمت . واکسنش درد داره و تب هم داره . دو ساعت اول براش کمپرس آب سرد و بعد گرم بذار . استامینوفن هر چهار ساعت . انشاالله میگذره .