آندیاآندیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

آندیا نفس بابا و مامان

7 ماهگیت مبارک

1391/1/29 23:26
نویسنده : بابا و مامان
736 بازدید
اشتراک گذاری

هفت ماهگیت مبارک

0-glitter71.gif

عروسک قشنگم امروز شما وارد 7 ماهگی شدید قربونت برم الان شما 7 ماه از عمر قشنگت میگذره الهی فدات شم تو نازنین به همین راحتی 6 از زندگیت رو پشت  سر گذاشتی .امروز صبح بردمت خانه بهداشت تا واکسن 6 ماهگیت رو بزنی ولی واکسن نداشتن گفتن الان سرشماری میکنیم سه شنبه آینده بیارش تا براش بزنیم تو دلم گفتم اخیش نفس آرومی کشیدم و خوشحال شدم ا ز واکسن نزدنت زود برگشتم خونه

با هزار شوق و علاقه شروع کردم فرنی درست کردن

البته مادر جونت هم امد  خونمون با کمک اون فرنی رو درست کردم چه کیفی میکردی وقتی میخوردی انگار قبلا غذا خورده بودب از یه قاشق بیشتر میخواستی ولی حیف که نمیتونستم بیشتر بهت بدم دلم برات تنگ میشد بابایی چه ذوقی میکرد از فرنی خورندت و تند تند ازت عکس میگرفت .گذشت تا شب کیک برات درست کردیم و رفتیم خونه پدر بزرگیه جشن کوچولو با عمه هات گرفتیم همه بهت تبریک گفتن قربونت برم انگار میدونستی تولدت بود همش میخندیدی عمه ها میخواستن بخورنت مامانی فدات چقدر سرحال بودر .

 

نازگلم تولد هفت ماهگیت مبارک

قربونت این هم اولین ظرف غذات

نوش جان

 

کیک هفت ماهگیت

خوش خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان یسنا
29 فروردین 91 1:13
اره خاله جون خیلی دوس دارم بهاتون دوس بشم
مامان آتین
29 فروردین 91 12:56
مرسی خاله مهربون
مامان آتین
29 فروردین 91 12:57
نمی دونستم اینجا لینکیم عزیزم ممنون منم می لینکمت
مامان وندا
29 فروردین 91 16:55
7 ماهه شدنت مبارک عروسکنوش جونت خاله


مرس خاله مهربونم
مامانی درسا
30 فروردین 91 1:37
مبارکه عزیزم . هم هفت ماهگیت و هم شروع غذای کمکیت . نوش جونت


ممنون خاله جان درسا خوبه؟
مامان بهار
30 فروردین 91 12:02
مبارک باشه ناز گلک



مرسی خاله جان
پدر آندیا
30 فروردین 91 21:15
........¶¶¶ ......¶*....¶¶ .....¶*........¶ .....¶*...*...¶¶............¶...¶¶ .....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶ ......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶ ........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶ ..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶ ..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶ ........¶*...................*¶ ......¶*...\\.............//...*¶ .....¶*.... @ ........ @ .... *¶ ......¶*.............Y..........*¶ .......¶*........I_I_I ........*¶ ..........¶*................*¶ ..............¶*,,,...,,,,*¶ .................\\\\\))//// ..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*: ......¶......¶*...............*¶....¶ ..¶......¶*....................*¶.....¶ ¶.....¶*...........................*¶....¶ ¶.....¶*.............✿............*¶....¶ ¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶ .........¶*............¶..........*¶ .........¶*............¶..........*¶ ..........¶*...........¶.........*¶ ............¶*.........¶.......*¶ ..............¶*.......¶.....*¶ ......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶ ...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶✿¶¶¶✿¶¶..¶¶
مامان ترنم کوچولو
31 فروردین 91 14:05
سلام عزیزم رای گیری شروع شده تو پست رای گیری منتظر رایتون هستیم.noruz1391.niniweblog.com
مامان یسنا
31 فروردین 91 15:42
مامانی من شما رو لینک کردم. مرسی که ما رو دوبار دوبار لینک میکنین
مسافران آسمانی
31 فروردین 91 18:55
الهههههههههههههههههههههههههههی...مبارک باشه آندیا جون... غذا خوردنتم مبارک خانم خانما...بوس بوس بوس...
مامان آرینا موفرفری
1 اردیبهشت 91 1:25
سلام عزیزم هفت ماهگیت مبارک.غذای خوشمزه و لذیذ نوش جونت خاله. با اجازه لینکتون کردم.
عسل و غزل
3 اردیبهشت 91 0:38
چه دخمل جیگری دارید هزار تا بوس
عسل و غزل
3 اردیبهشت 91 0:39
با اجازه لینکتون میکنم
مامانی درسا
3 اردیبهشت 91 1:04
مامانی چرا برای دخترم آپ نمیکنی ؟
مامان وندا
3 اردیبهشت 91 1:32
نوش جونت خوشگل خاله مامانی رای گیری شروع شده اگه دوست دارین به وندا رای بدین؛ممنون
مسافران آسمانی
4 اردیبهشت 91 13:09
آندیا جون کجایی عزیزم...مامانی بی خبر نذارمون...حالا غذا خوردنش به چند قاشق رسیده...؟
مامان نيروانا
13 اردیبهشت 91 7:58
سلام عزيزم، خيلي لطف كردين به ما سر زدين. ماشالا به آندياجون، فرشته ي كوچك ما. خدا محكم براتون نگه داره. خيلي نازه. ورود به هفت ماهگيش مبارك باشه. از اينكه نيرواناي ما رو لينك كردين به دوستان آندياجون خيلي سرفراز شدم و منم با افتخار آندياجون رو لينك ميكنم. ايشالا دوستاي خوبي براي هم باشن. آنديا ناز رو ببوس