آندیاآندیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

آندیا نفس بابا و مامان

تبریک روز زن بابایی به مامان آندیا

1391/2/22 11:04
نویسنده : بابا و مامان
996 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی محبتت را با همه وجودت به من تقدیم کردی و مرا شرمنده الطاف کریمانه ات کردی و

دل قشنگت را مالامال از عشق به من کردی بار دلدادگی را سخت بر دلم نهادی و امانت

عشق را در وجودم نهادی و عهد کردم که تکیه گاهت در همه لحظاتت باشم. روزت مبارک . . .

سرور و عیش که در زندگانی من و توست                    ز فیض یکدلی و مهربانی من و توست

چنان به کام دل هم ، همیشه خوش هستیم             که هستی تو و من ،‌کامرانی من و توست

شلام مامان مهربون من هم آندیام یواشکی روزت رو بهت تبریک میگم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان الینا
22 اردیبهشت 91 17:24
روزت مبارک مامان جون آندیا
مامانی درسا
25 اردیبهشت 91 13:29
آفرین به بابایی که اینجوری از مامانی تشکر کرده و آفرین به دختری
مریم مامان ستایش
26 اردیبهشت 91 20:22
به به بابای مهربون.دستشون درد نکنه.الهی به پای هم پیر شین ننه
مامان آرینا موفرفری
27 اردیبهشت 91 1:20
افرین به اقای پدر