آندیاآندیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

آندیا نفس بابا و مامان

مادر

1391/2/22 11:02
نویسنده : بابا و مامان
1,041 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد.کا ش و کاش در میان ما بودی تا ذره ای از محبت قلب کوچکم را در قبال عمر و جوانیت را که به پای ما گذاشتی  تقدیمت میکردم ولی .............مادر عزیزم روزت مبارک.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان امیررضا
22 اردیبهشت 91 11:49
سلام .خوشحال میشم لینک بشم.شما هم لینک شدید درزیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است. زیباترین خطاب مادر جان است. مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر
مامان آنیسا
22 اردیبهشت 91 14:17
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل، تقدیم به آنی كه بهشت زیر پایش جا دارد به مادر... روزت مبارک
مامان ماهان نفسی
22 اردیبهشت 91 15:56
عزیزم روزت مبارک چه دخمل نازی خدا حفظش کنه منم با افتخار شمارو لینک کردم
عسل و غزل
22 اردیبهشت 91 22:01
مامان مهربون روزتون مبارک
نگین مامان رادین
22 اردیبهشت 91 22:05
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک
مامانی درسا
23 اردیبهشت 91 2:36
به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود روزت خجسته، لبانت پر ز خنده و دلت شاداب و سرزنده باد . . .
مامان روشا
23 اردیبهشت 91 3:34
سلام مامان جون آندیا خانم.اولا روز مادر رو تبریک می گم چون از شواهد پیداست مثل من اولین سالیه که مادر شدن رو تجربه می کنی. ثانیا از اینکه به وبلاگ روشای عزیزم سر زدی خیلی خوشحال شدم. ثالثا با کمایل میل .خوشحال میشم لینک بشم .شما هم با افتخار لینک شدید.
عمه آتنا
23 اردیبهشت 91 8:20
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل، تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد مامان مهربون روزت مبارک
الهه مامان یسنا
23 اردیبهشت 91 11:41
سلام عزیزم روزت مبارک
مامان الینا
23 اردیبهشت 91 12:43
بایدازعشق بسازم غزلی قابل تو غزلی ناب وصمیمانه به وزن دل تو دلی از جنس بهار است که تقدیم تو باد سبز باشی ودلت خانه ی پاییز مباد روزت مبارک
مامان علی خوشتیپ
23 اردیبهشت 91 14:47
زن شکوفه ای است که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی.موقع گل کردن عشق ورزیدنی و در وقت پژمردن پرستیدنی است روزت مبارک ای گل زیبای خلقت منم با افتخار شما رو لینک میکنم
مامان الینا
23 اردیبهشت 91 20:26
خداوندا زیباترین لحظه‌ها را نصیب مادرم کن که زیباترین لحظه‌هایش را به خاطر من از دست داده است . . . مادرم دوستت دارم ، روزت مبارک
مام پارسا
24 اردیبهشت 91 2:45
عزیزم روزت مبارک
مهسا
24 اردیبهشت 91 11:15
سلام مامانی آندیا جون این روز رو بهتون تبریک می گم انشا ا.... همیشه سلامت باشید و سایتون رو ی سر آندیا گلی باشه
سمیرا مامان آنیتا
25 اردیبهشت 91 9:34
روزتون با تاخیر مبارک چقدر خوشحالم که اینجا اومدم و آندیای خوشگلم رو دیدم
مریم مامان ستایش
26 اردیبهشت 91 20:21
مطلبت زیبا بود.ممنون.روزت مبارک مامانی.الهی همیشه سایت بالای سر آندیا نفس باشه.آمین
مامانی درسا
27 اردیبهشت 91 11:01
فلبون این دخمله برم من ......اندیا گلم
نگین مامان رادین
27 اردیبهشت 91 15:27
ممنون که قدم رنجه کردید و به وبمون اومدید و با پیام تبریکتون روز تولد رادین رو براش جاودانه کردید مطمئنا زمانی که رادین بزرگ خواهد شد به داشتن خاله های مهربونی چون شما افتخار واهد کرد
مامان بهار
8 خرداد 91 13:42
خیلی نانا بود