آندیاآندیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

آندیا نفس بابا و مامان

گل نازم اوف شده

1391/2/20 8:58
نویسنده : بابا و مامان
649 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ماشالله خیلی شیطون شدی .اخه دیروز خونه بابابزرگ بودیم همه نشسته بودیم منو بابای وبابابزرگ مامان جون هم داشت خیاطی میکرد . شما وسط ما نشسته بودی گلم به همه چی دست میزدی به بابای گفتم یه لحظه نگهت داره ولی بابای حواسش نبود همین که شیطنت میکردی خواستی سیم چرخو بکشی یحو با سر رفتی تو چرخ وای عزیزم چقد گریه کردی همه حول شده بودیم من که جلو چشام سیاه شد تفلک بابای رنگش شد عین گچ . چقد بوسیدت چقد ازت معذرت خواهی کرد مامان فدات شه با اون لبای خوشگلت که خیلی زود کبود شد .

گل نازم امیدوارم مامان و بابا رو ببخشی شما بهترین هدیه خداوند به زندگی ما هستی با حضورت زندگیمون پر شده از مهربونی قلب مامان و بابا برای تو می تپد عاشقتیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مسافران آسمانی
20 اردیبهشت 91 9:53
ای مامان و بابای بی احتیاط... دختر نازمونو چیکارش کردین...؟الهی قربونت برم که از دردش گریه کردی ، انشاالله زود خوب میشه ، خاله به فدات که لبای خوشکلت کبود شده دخمل ناز نازی...
مام پارسا
20 اردیبهشت 91 11:59
الهی قربونت برم عزیزم که اوف شدی مامان جونی بیشتر مواظب جیگرمون باشید خیلی دوستتون دارم
مامان آرینا موفرفری
20 اردیبهشت 91 14:52
عزیز خاله اوف شدی ، خوب می شی خاله .مامانی با اینکه همه حواسمون به بچه هاست ولی بازم شیطنت کار خودشو می کنه نمی ذاره این فسقلی ها اروم بشینن خوب بچه ست دیگه . خداروشکر که به خیر گذشته.
مامان آرینا موفرفری
20 اردیبهشت 91 14:53
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
مامان سانلی
20 اردیبهشت 91 16:20
عزیز دلمممم.چی شدی خاله جونی؟ مامانی مواظب انی ما باشید لطفا من که یاد گرفتم بچه رو به باباها نمیشه سپرد .موافقین؟اگر هم نباشین بعد از یه مدت موافق میشین
مامانی درسا
21 اردیبهشت 91 1:33
وای خاله قربونت عزیزم بمیرم برات گل خانمی انشاالله زود زود خوب میشی ..... مامان و بابا بچه ها همه ما شیطون پرانرژی یه وقتایی نمیشه جلوی بعضی حوادثو گرفت انشاالله دیگه اوف نمیشه شما مقصر نبودین .
مامان یسنا
21 اردیبهشت 91 1:49
ای جانم لباش رو ببین. عیب نداره خاله جون بزرگ میشی یادت میره
مامان الینا
21 اردیبهشت 91 7:29
سلام وای وای بازم شیطونی چقدر لحظه ای که بچه مون شیطونی کرده و وای کاری شده چقدر عذاب آوره خدا همشونو حفط کنه و نگهدارشون باشه
مامان رومینا
21 اردیبهشت 91 12:29
الهی قلبونش بلم چرا اوف شدی؟آخی نازی. مامانش لبای خوشگلشو ببوس زودی خوب شه گلکم
مامی مائده
21 اردیبهشت 91 14:01
شما هم دختر ناز و خوشگلی دارین ماشالا ممنون که به ما سر زدین منم لینکتون کردم
عمه آتنا
22 اردیبهشت 91 9:23
خدارو شکر که الان حالش خوبه من شمارو لینک کردم
مامان آتین
23 اردیبهشت 91 0:16
الهی عزیزمممممم اما پیش میاد مامانش غصه نخوریناز طرف من روی ماهشو ببوسید
سمیرا مامان آنیتا
25 اردیبهشت 91 9:33
وای با چه خبری اینجا رو شروع کردم خدا نکنه دیگه اوف شی آندیا خانوم حیف اون لبای خوشگلت نیست ؟ اسم دخملی ات حس خوبی بهم میده ، آخه یکی از کاندیداهای نهایی ما بود
مامان بهار
25 اردیبهشت 91 23:37
عزیزم با چند روز تاخیر روزت مبارک