آندیاآندیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

آندیا نفس بابا و مامان

دلم برا بابای تنگ شده

1391/3/21 20:25
نویسنده : بابا و مامان
619 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به کوچولوی نازم خوبی دخترم ؟ایشالا همیشه خوب باشی

 عزیزم بابای دیروز یه کاری براش پیش اومد رفت تهران صبح زنگ زد بهم گفت گوشی و بده آندیا منم گوشی و گذاشتم در گوشت   شکلکهای جالب و متنوع آروین الهی قربون حرف زدنت برم که وقتی بابا میگفت دخترم آندیا خوبی چه جیغی میکردی حرفای بابا رو کامل گوش میدادی منو نگاه میکردی و میخندیدی  Smile،فکر کنم با ددددد ببببببب نننننننننن گفتنات به بابا میگفتی بابای دلم برات تنگ شده زودتر بیا پیشم ناگفته نمونه دائم گوشی و از دهنت میاوردم بیرون همش می خواستی بخوریش.ناز گلم از دیروز که بابا رفته بهانه گیر شدی Perturbed بردمت خونه بابابزرگ گفتم اونجا شلوغه سرگرم بشی .بهتر هم شدی فدات بشم بهت میگم بابای کو سری بر میگردی پشت سرت و نگاه میکنی .عسلم ،قلبم، نفسم ،عمرم دوست دارم .قربون هر دوتون برم . تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهسا
24 خرداد 91 14:58
سلام خوشگل خاله انشا ا.... بابایی خیلی زود برمی گرده با کلی سوغاتی برا آندیا گلی بوسسسس
الهه مامان روشا جون
26 خرداد 91 22:27
واسه آندیای مهربون خودم که دلتنگ باباییش شده.