آندیاآندیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

آندیا نفس بابا و مامان

تولد دختر دایی فاطمه

1391/4/27 0:51
نویسنده : بابا و مامان
841 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

116q7brfc6.gif

عزیزم امروز تولد دختر داییت بود دیشب دایی کیومرث زنگ زد دعوتمون کرد گفتم حتما میایم .صبح مامان جون اومد خونمون بخاطر جریان موبایلش که بابای قایمش کرده بود خواسته بود اذیتش کنه،وقتی مامان جون خواست بره پشت سرش گریه کردی اونم برگشت تو رو با خودش برد منم گفتم یکم کار دارم یک ساعت دیگه میام ولی کارم طول کشید نزدیک ساعت یک بود رفتم. گفتن خراب کاری کردی اونم از نوع خوبش مامان جون زحمت کشیده بود تمیزت کرده بود .خونه بابا بزرگ بودیم تا بعد از ظهر که بازن دایی کتی و زن دایی جدید پری رفتیم خونه دایی کیومرث یه لباس خوشگل هم براش کادو بردیم .تا رفتیم تو چشت به فاطمه و تزیین اتاقش که خورد چنان جیغی کشیدی که نگو خیلی سر حال بودی چهار دست و پا همش این و رو اون ور میکردی ،میخواستیم عکس بگیریم تا کلاه جشن تولد سرت میزاشتم زود درش میاوردی خراب کاریت زیاد بود چقد شیرینی ریختی خلاصه خیلی بهت خوش گذشت.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الهه مامان روشا جون
22 تیر 91 0:19
عزیزم ایشالا بهتون خوش بگذره.مامانی عکسای قشنگ از آندیا جون بگیر که واسمون بذاری.
مهسا
22 تیر 91 21:57
منظرعکساتم خوشگل خانوم
عمه آتنا
23 تیر 91 9:24
تولدشش مبارک باشه
الهه مامان یسنا
25 تیر 91 14:46
همیشه بهتون خوش بگذره. عکس جدید میخوایم مامان تنبلی نکن!!
مام پارسا
26 تیر 91 16:36
سلام عزیز دلم. همیشه به جشن و مهمونی. قربون دخمل نازم برم که انقدر بهش خوش گذشته. بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مهسا
27 تیر 91 21:52
تولد فاطمه جون مبارک باشه انشا ا.... 120 ساله بشی گل دختری آندیا گلی خودم که مثل ماه می مونه می بوسم روی ماهت رو بوس
امیررضا
29 تیر 91 0:04
مبارکه.ایشالا 100 ساله بشه.نه 120ساله بشه من از حج برگشتم بهم سر میزنی
خاله سنا
29 تیر 91 21:52
ممبارکش باشه ایشالا همیشه شاد باشی