آندیاآندیا، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

آندیا نفس بابا و مامان

شروع 10 ماهگی

1391/4/29 9:01
نویسنده : بابا و مامان
499 بازدید
اشتراک گذاری

چشمای بابا کیه ؟ سلام عزیزم الهی فدات بشم ٩ ماهت تموم شد و الان به سلامتی ١٠ ماهگیت رو شروع کردی دیروز مامانی بردت مرکز بهداشت برا تست قد و وزن ولی بابایی نمیدونم چرا قدت برعکس ماههای قبل که رشدت عالی بوده تو این ماه رشد نداشتی شده بودی ٦٩ وزنت شده بود ٨ کیلو و دورسرت شده بود ٤٤ سانت فدات بابایی شما که کلا غذایی که مامان برات درست میکنه نمیخوری برا اینه که رشد نداشتی خلاصه صبح که شما رفتی برا تست من هم رفتم سر کار مامان زنگ زد گفت خونه بابا بزرگیم بیا اونجا من هم که ظهر امدم اونجا وقتی کارت رشد شما گل بابا رو دیدم اعصابم خورد شد قرار شد مامان بیشتر تغذیت کنه . هر سه تامون تا شب بعد از شام اونجا بودیم شما کلی با دختر و پسر دایی ات بازی کردی تا که خسته و کوفته خوابت برد .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نایسل
29 تیر 91 9:44
نگران نباشید درست میشه ... الهی فداش شم من ...
الهه مامان روشا جون
29 تیر 91 22:08
سلام مامانی.مرسی که بهمون سر زدی و تولد روشا جون رو تبریک گفتی. امروز یکی از بهترین روزهای عمرم بود و اطرافیان با تبریکاتشون شادی منو چند برابر کردن. من این محبتت رو هیچ وقت فراموش نمی کنم.چون دخترم تمام وجودمه.